Enseñanza-aprendizaje para la acreditación del idioma inglés según el MCERL en la educación superior ecuatoriana

Authors

  • Magdalena Saltos Barberá Universidad San Gregorio de Portoviejo

DOI:

https://doi.org/10.21071/skopos.v10i.12761

Abstract

The educational processes of teaching learning have evolved since long time ago with technology. Because of this technological advance and the need to communicate in a universal spoken language like it is English language, we intend to research if the level of English language which the students obtained in Ecuadorian universities it is equivalent what to CEFRL determines; so we will review the current  approaches and propose the use of the CEFRL parameters in the certifications obtained in the higher education institutions

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2020-05-17

How to Cite

Saltos Barberá, M. (2020). Enseñanza-aprendizaje para la acreditación del idioma inglés según el MCERL en la educación superior ecuatoriana. Skopos. Revista Internacional De Traducción E Interpretación, 10, 227–236. https://doi.org/10.21071/skopos.v10i.12761

Issue

Section

Artículos de investigación