• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 5 No. 1 (2022): Matemáticas, Educación y Sociedad

Published: 2022-03-30

Full Issue

PDF (Español (España))

Artículos

The Theory of Figural Concepts and GeoGebra: concept and visualization in Dynamic Geometry

Renata Teófilo de Sousa, Francisco Régis Vieira Alves, Maria José Araújo Souza

1-17

PDF (Español (España))

What knowledge do early childhood teachers need to teach mathematics?

Ángel Alsina, Rosa Delgado-Rebolledo

18-37

PDF (Español (España))

Caracterización de funciones lineales inversas. Un estudio de casos basado en una experiencia de aprendizaje

Danellys Vega-Castro

38-57

PDF (Español (España))

Make a Submission

Make a Submission

Language

  • Español (España)
  • English

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

ISSN: 2603-9982

ROR Universidad de Córdoba: https://ror.org/05yc77b46

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.