Incorporación de las necesidades especiales en la tutoría de una asignatura: los trabajos de fin de grado
DOI:
https://doi.org/10.21071/redd.vi11.16521Abstract
Can we adapt our teaching to those who have special educational needs? Should we?
Those educational needs may be due to physical, mental, intellectual or sensory impairments.
Once we have identified special needs that a student has, and even after defining adaptation
recommendations, it remains to implement such recommendations in the classroom. The
consideration of the teacher on the methodology and the evaluation system of the subject that
she gives facilitates this task. In this paper, in connection with the end of degree project we will
comment on the adaptations that have been made to overcome the academic difficulties linked
to those deficiencies.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2023-10-09
How to Cite
Pérez Moneo , M. (2023). Incorporación de las necesidades especiales en la tutoría de una asignatura: los trabajos de fin de grado. DOCENCIA Y DERECHO, (11). https://doi.org/10.21071/redd.vi11.16521
Issue
Section
ESTUDIOS
License
El/la autor/a que publica en esta revista está de acuerdo con los términos siguientes:
- El/la autor/a conserva los derechos de autoría y otorga a la revista el derecho de primera publicación de la obra
- Los textos se difundirán con la licencia de reconocimiento de Creative Commons que permite compartir la obra con terceros, siempre que éstos reconozcan su autoría, su publicación inicial en esta revista y las condiciones de la licencia.