Los benificios de la acción tutorial en los estudiantes universitarios con Síndrome de Asperger.
DOI:
https://doi.org/10.21071/redd.vi11.16522Abstract
The number of university students with disabilities has increased markedly in
recent years. Undoubtedly, this is a fact that demonstrates the efforts of the University for
the inclusion of this population, which some years ago did not think about having a
degree. However, in spite of the praiseworthy job of Spanish Universities in this direction,
much still remains to be done. This paper aims to emphasize the great importance that
has the tutorial sessions in order to achieve a complete integration of the student with
disabilities in the University and, particularly, of the students with Asperger’s syndrome.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2023-10-09
How to Cite
Sánchez Rubio, A. (2023). Los benificios de la acción tutorial en los estudiantes universitarios con Síndrome de Asperger. DOCENCIA Y DERECHO, (11). https://doi.org/10.21071/redd.vi11.16522
Issue
Section
ESTUDIOS
License
El/la autor/a que publica en esta revista está de acuerdo con los términos siguientes:
- El/la autor/a conserva los derechos de autoría y otorga a la revista el derecho de primera publicación de la obra
- Los textos se difundirán con la licencia de reconocimiento de Creative Commons que permite compartir la obra con terceros, siempre que éstos reconozcan su autoría, su publicación inicial en esta revista y las condiciones de la licencia.