• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
EDMETIC
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 12 No. 1 (2023)

DOI: https://doi.org/10.21071/edmetic.v12i1

Published: 2023-01-17

Investigaciones y Experiencias

Las TIC y la competencia sociocomunicativa del alumnado con TEA: una revisión sistemática

Alexandre Marzal Carbonell, Gabriel Martínez Rico, Rómulo Jacobo González García, Margarita Cañadas Pérez

art.1

pdf (Español (España))

ICT and Language Learning for Adolescents with ASD

Despina Kotsi, Bárbara Fernández Robles

art.2

pdf (english) (Español (España))

PERCEPTIONS OF DISTRICT TECHNICIANS ON THE COGNITIVE ASPECT OF THEIR DIGITAL COMPETENCE IN THE DOMINICAN REPUBLIC

Leonel de la Cruz Morla

art.3

pdf (Español (España))

Collaborative learning at the University: analysis of an experience with a Linkedin online community

Dr. Juan Pablo Micaletto-Belda, Dra. Inmaculada Martín-Herrera

art.4

pdf (Español (España))

Salidas escolares, geolocalización y realidad aumentada en Educación Superior. Una revisión sistemática de la literatura

Meriam Boulahrouz

art.5

pdf (Español (España))

Implementation of mobile devices in higher education: Cases of good teaching practices

José María Romero Rodríguez, Lúcia Pombo, José Antonio Martínez Domingo

art.6

pdf (Español (España))

Kidsinfluencers and the importance of critical media literacy

Patricia Digón-Regueiro, Ana Rodríguez-Guimerans, María Montserrat Castro-Rodríguez

art.7

pdf (Español (España))

Developed By

Open Journal Systems

Language

  • English
  • Español (España)

ISSN: 2254-0059

Código ROR Universidad de Córdoba: https://ror.org/05yc77b46

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.